nu åker ja :( ;)

nu blire ett snabbt inlägg innan jag åker, ja känner att det blev lite för mkt packning och det känns som om ja inte har med mig allt heller :smen får väl hoppas att ja har det, ja har  en sparbanken väska, en "hand väska" fast i stort format, en willys påse, o en liten rull väska, äre ja som har mkt packning:D?
nu är det bara mina gympa skor o ett par shorts som ja ska leta  fram så är ja i stort sätt klar.

 ja kommer vara borta tills på fredag, o det finns inte ngt internet där o teckningen är jätte seg, så det blir svårt o smsa oså, men ja ska försöka hitta teckniing (Y) haha men men.
ja kommer sakna alla här hemma ngt extremt,
men nu ska ja packa det sista o sen tänka lite på vad ja har med mig igentligen,
vi hörs  om 6 dagar ;D

hoppas på mkt sol!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0