Dag 03 – Det här åt jag i dag

jag vaknade hos Ella och där åt jag den vanliga frukosten, två rostade mackor med en stor kopp oboy, sen blev det att dra hem och där åt jag två chokladhjärtan. sen hos Emma åt jag massa choklad från hennes julklappar, typ aladdin choklad ni vet, sen käkade jag mat, lite kött pommes och grönsaker med först juice och dricka sen cola :D åt även lite dumle kom ja på sen chokladpudding och senare blev det pizza sallad och tre varma mackor, till det oboy, tror inte jag ätit mer än så faktiskt :o



Dag 04 – Vad är kärlek?

För mig är kärlek många olika saker, man kan ha kärlek till sina husdjur, nära o kära, kläder, saker, mat, aa allt i stort sätt. Alla människor visar kärlek på olika sätt till olika ting. Kärlek är inte något som alla visar på samma sätt och det är inte alltid något positivt, man blir alltid sårad i slutändan. killen/tjejen gör slut, djuret dör, man växer ur kläderna, maten tar slut.. ah kärleken kan också göra än väldigt blind. alla runt om ser saker som man själv antingen inte vill se eller så ser man det bara inte, vilken aldrig är bra egentligen. Jaa, va kan jag säga om kärlek egentligen? alla känner det till olika saker på olika sätt helt enkelt :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0