jätte fin kväll hos Anida, tack brudar som gjorde en bra start på min vecka!<3

har inte haft tillgång till någon data idag, men jag ska berätta min dag lite kort, först skola som va rätt chill, sen stannade jag kvar med julia zejna och jakob till fyra, sen drog jag och julia hem till mig och käka och sen hem till henne för att hitta kläder till kvällen. När vi sedan hittat kläderna som vi skulle ha på oss och fixat oss drog vi till Anida där hennes födelsedagsfest, vi blev bjudna på mat o fika o massa snack, dans och musik :D riktigt fin kväll och en bra start på den sista skolveckan. sen efter drog jag och Irini hem för vi skulle fixa med bilder, sen följde jag henne en bit, vågade inte gå så långt så jag vände och på tillbaka vägen ringde jag Emma o snacka lite, jag ramlade även en gång och hoppas ingen såg mig för det måste sett sjuuukt kul ut :o jag orkar inte lägga in alla bilder från kvällen nu så jag gör det i morgon men en bild kan ni få på oss som fyller år här nest ;D



Kommentarer
anida

TACK SJÄLV! <3

2010-12-21 @ 00:05:42
URL: http://aniidauknow.blogg.se/
zejna

gullungar! :D



när kommer bilderna lisa !:D

2010-12-21 @ 19:08:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0