tackar nej till choklad och tar en sallad istället? ;o

åkte från Gamleby vid åtta o sen vid nio var jag hemma hos mamma igen, jag duschade o packade upp och lite sånt, fick även ett litet ryck så jag möblerade om på rummet, blev rätt nöjd och tycker det är mysigare på något sätt:) för någon halv timma sen frågade min syrra ifall jag ville ha choklad, jag tackade nej, vad är det mig? JAG TACKAR ALDRIG NEJ TILL DET utan jag går och gör en sallad istället?!?!?! haha blev iallafall mycket gott och även lite över som jag ska äta upp i morgon efter skolan (: nu blir det att se en mycket gammal film som Irini tippsade mig om, nämligen Casper, sen blir det väl att sova så vi hörs i morgon efter skolan :D



Från regissören Brad Silberling och Steven Spielbergs Amblin Entartainment kommer en färgstark historia fylld med skratt, spänning och spöklika överraskningar.
"Spökdoktorn" James Harvey och hans dotter Kat anländer till det gamla dragiga slottet Whipstaff Manor.
Dess girige ägare, Carrigan Crittendon , har anlitat dr Harvey för att driva ut slottets osynliga invånare: ett vänligt men ensamt spöke som heter Casper, vars enda önskan är att finna en vän, och hans skandalösa farbröder, Stretch, Stinkie och Fatso.
Om planen går i lås kommer Carrigan och Dibs att kunna lägga vantarna på slottets mytomspunna skatt.
Under tiden har Casper funnit en vän i Kat, men Spöktrion accepterar inga "köttsliga" i sitt hus...


                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0