vinnande laget med bäst utklädnad (A)

När jag kommit till skolan målade jag mig svart och bytte om, för vi har nämligen haft innebandy idag med utklädning och mitt lag var pantrar, mycket bra :D vi vann två matcher, en var lika och  vi förlora en, sen fick vi vinst för bästa utklädnad mycket kuuuuuul och gott för vi vann en stoooooor ballerina kartong med massvis med ballerina i :D
sen på vägen hem var det två tjejer som garvade åt mig och Emma och en hund som fick spelet, haha,  för vi var fortfarande svarta, sen när jag duscha så blev vattnet helt kol svart :O haha snart ska jag käka sen ska jag fixa mig o då blir att dra sig ner till Mejeriet där jag ska jobba somsagt. men vi hööörs med mer bilder från dagen i morgon :D



(google bild)



Kommentarer
Moren

Ah här snor man bilder från folks fb =o

2010-12-17 @ 17:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0