åker till stugan kommer hem på söndag, det finns inte ngt internet så ah ^^

hejsan :D sry för jätte dålig uppdatering, men ja har inte haft ngn stor lust att sitta vid datan och ja har heller inte haft ngt intressant att blogga om haha, efter simhallen igår drog ja till Malin där ja även sov vi drack milkschake (stv?) mkt gott sen dampa vi omkring lite (Y)(Y) i morse upptäckte vi att min klocka var 09.11 nmär den igentligen va 11.17 så min klocka gick lite fel (N) ahaha snart ska vi bli hämtade av min syrra och sen blire torrö, torrö är en ö där folk har sina sommarstugor på haha eller ngt, där ska ja va till söndag och det finns inte ngt internet där så min blogg kommer inte att uppdateras utan det gör ja när ja kommer hem ist ^^ sen har ja inte gratis sms så vill ni snacka för ni gärna ringa ;D haha men vi HÖRS!<3
blåbär, hallon, grädde, mjölk och vanilj grädde innehåller den, som dekoration är det vanilj grädde och ett hallon :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0