Fredag=skola student avslutning = sommmmarlooooooooov D::D:D:D

började med att ja stressa runt på morgonen ;o sen åkte ja till skolan.. där gick vi på förställning och lite sånt mkt fint sjöng dom ;o o några dansa roligt ;D haha sen blev det att gå upp till klassrummet där vi fick säga hej då ta några bilder och få betyget :) blev rätt så nöjd faktiskt. fast ja ska få bättre nästa termin (Y) hoppas ja ;o, sen efter det blev det att virra omkring i skolan för ja väntade på att Ella skulle sluta, sen när hon sluta så skulle vi gå ner till stan, o då började det regna så vi ringde till Ellas pappa och sa kan du skjutsa oss till stan o sen ta med min plånbok, det tog jävligt lång tid så då fatta Ella att han gick ;o så ja fick min plånbok sen fick vi gå ner till stan.. haha väl där satte vi oss i västerport och vänta på att Tai Hoa skulle öppna :) där åt vi, mkt gott vare, men vääääääääldigt starkt ;o haha sen tog vi bussen hem o där fixade vi lite för att dra till Gymnasiet där sofie skullel bli utsparkad haha, när hon blivit det så fick hon åka i väg med last bil i en cortege (stv?) sen hem o vänta på att hon skulle komma till lokalen där gästerna väntade osv.. där åt vi spelade kubb o hade roligt :) sen blev det att åka till Gamleby, där ja sitter nu, rätt så skönt att komma hem för ja är AS TRÖTT,  nu har ja inte en aníng om vad ja ska göra om dagarna för det känns inte som om det är sommarlov ;s haha men men här kommer några bilder i ordning från dagen :)


Israa Anida Lisa och gympa läraren Joel dansar ;)

Gustav, Jakob och Jocke på el/bas/gitar eller ngt, Lounis (stv?)Ludde Julia Stina Jolina sjunger jätte fint! Oscar på keyboard :)

Emma och Carl drar någon slags pose? :)

Moren :)

min fin fina klass :D

mina betyg :)
det stog typ först att ja inte hade språk, så då gick ja o Sören till ngn kerstin och pratade med henne o sen kom mín spanska lärare och då säger ja typ, ja har inte fått ngt betyg av dig, hon ba vadå ja har inte dig :S? o ja ba jo ja går ju i åttan, hon ba jaha juste, så fick ja mitt betyg, fats blev ändå inte nöjd.. haha ^^


sen blev det Tai Hoa o då drack ja cola till...

...kykling med ris o grönsaker i ngn chilimarinadsås haha eller ngt :)

sen blev det o kolla på studenterna när dom "sparkades ut" sofie o hennes klasskompis :)

det ser tungt ut ;o

sen blev det cortege :)

ngn random stog och vifta med en falukorv ;ohhaha

ngn bild vet inte om det är Ella eller jag som tagit o.Ohaha

ahhah tyckte texten va liiiiite kul :)

random bild av antingen Ella eller mig ^^

ahhaha stört skönt "skylt" ahhahaha

sen blev det att vara i lokalen med gästerna o lite sånt, sofie och Louise på bilden :)

sen blev det kubb :D hade riktigt kul (Y) micke (sofies kille) erland och kondrad mina kusiner
doris min kusin kastar en pinne ^^ micke erland och kondrad kollar på eller ngt haha ;D

sen bytte vi lag lite, då blev det kondrad doris och marckus/markus/marcus (linns kille) i ett lag haha :D

sen sist men inte minst den ja tillbringade hela dagen med :D ELLLAAAA du är obserklivigt rolig o allt möjligt och va med ;o även om man ligger och sover har man inte tråkit med dej, då kan man lyssna på när du snarkar (A) ahha men ja älskar dej obeskrivligt ;* NU ÄR DET VÅRAN TUR OM TYP 4-5 ÅR MED STUDENTEN OCH DÅ JÄVLAR :D AHHAHAH

(bilderna är tagna med mobilen så därför kan vissa bilder vara liiiite suddiga och så, men inte så mkt)

NU ÄR DET ETT HELT SOMMARLOV FRAMFÖR MIG :D


Kommentarer
ella

då jävlar bitch! :D<3

2010-06-19 @ 15:47:08
URL: http://ellaaah.blogg.se/
eliin

de är min syssling med falukorven haha :D

2010-06-19 @ 22:46:34
URL: http://eliiihnj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0