dålig uppdatering

i o med att det är så soligt o sen att ja inte använder min egna dator så blir det dålig uppdatering, har massivs med bilder som ja vill ladda upp men inte kan för ja vill inte sprida ut  mina bilder på varenda dator som ja ditter vid, men vi kanske ska lämna in min dator eller att ja försöker andvända den endån, men vi mäker hur det blir, om ni vill se bara ngra bilder från igår så kan ni kolla på Emmas blogg, det gör ni HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR men igår så blev det först att vakna o chilla o lite sånt, sen drog vi till bökensved eller hur det nu stavas för det va 100-års jubelium med mammas jobb komunal, martin sten mark uppträdde blandannat, gillar hans sätt att komunicera med publiken faktiskt :D men senare drog ja o Emma ut o mötte nilzen, sebbe, jesper, linus o hising, hade rikigt kul men vi gjorde ändå inte sååå mkt, sen blev dte hem till gamleby där ja sitter nu, ska väll snart göra min iordning o lite sånt, sen blire o åka till västervik där ja ska träffa Emma framåtkvällen, vi får se vad vi hitar på, ska inte göra ngt speciellt, men vi hörs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0