.. känner att ja vill ha ngt o skratta åt just nu ;/

dagen gick segt i skolan, känner att det halva grdagen har varit ett helvete.. har gråtit jätte mkt vet inte vart alla tårarna kommer ifrån, har jätte lätt för att gråta just nu ;s igår var ja nära på att mista en person som ja älskar väldigt mkt obeskrivligt mkt, men det rädde ut sig som tur va, känns som vad ja en gör så blir det fel, bråkar med mamma jätte mkt o mina syskon ännu mer,jag delar rum med min syrra som är 4 år äldre hon har olika intressen o allt, hon gillar o ha rörigt men ja blir bara irrriterad då, hatar hela mitt rum för det ser ut som om ngn som är typ 6år bor där, inte tonårsaktigt ngn stans, längtar tills ngn flyttar hemifrån så jävla mkt att ja nästan blir glad när ja bara tänker på hur mkt eget ja kommer få, men det är bara en dröm som ligger långt bort ifrån verkligheten just nu-.- sen hatar ja hunden vi har ibland för henne får man ta hand om o hon är hur jobbig som helst, fast ibland är hon urgullig, ja tog nästan sönder mammas epilator igår o allt möjligt, idag gick morgonen rätt så bra, bortsett från kläderna som inte ville existera kom till skolan i perfekt tid för vi kom dit vid tjuog över o vi börja även då, vi startar dagen med oförberett prov som inte skulle gå direkt på betydet som tydligen gjorde det, ja klarade det precis som tur va, men sören fattar inte att ja behövde hjälp med typ 10st uppgifter, han hjälpte mig med en o sen gick, ja väntade i ca 10min sen kom han o hjälpte mig med nästa, på 50min har ja nu 3 uppgifter kvar, men hade han hjälpt mig med dom så hade det gått snabbare, men men, bilden gick oxå helt åt helvete ;s idag udner skolan  käntes det som om alla ade ngt imot mig, även om dom bara skoja så gick det rakt in, har aldrig gjort det förut, men men ja valde att vara lite avsides lite mobbat men det mådde ja väll bäst av antar ja.. sen nu har ja precis bråkat med mamma om pengar, hade lånat av henne o gjort upp ett smart system men hon fatta ju itne o allt gick åt skogen, vi ska äta fisk hemma idag, USCH ¨på den fisken för ja hatar just den fisken, o sen va det fisk i skolan inte heller så jävla gott, men men nu har ja iallafall snackat av mig lite men det känns endå inte bättre, vi får hoppas att det känns bättre i morgon och att tårarna tar slut ngn gång, lång text ja vet o kanske inte många som läser det, men det är nog kanske bäst så endå..



detta är en bild som faktiskt får mig att skratta ;s ett mkt roligt minne från sommaren 2009 bilden är tagen av smygfotografen ELLLAAA KARLSSSSON min älskling (a)<3


Kommentarer
ella

Fyfan saknar den sommaren <3

PG NUMMER 2 WTF!!!! GRRR

PGS BROR/KUSIN

puss älskar dig <3

2010-05-26 @ 20:41:24
URL: http://ellaaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0