Tiisdaag idag, det visste ni inte va?, en sak till ni inte visste.. :) JESPER NUMELIN ÄR BÖG :D

bara så ni vet så dampar min data fortfarande  -.- OH FATTA MITT PROBLEM :O men men pappa skulle försöka fixa den idag :) hoppas hoppas :D:D:D Igår va ja med Ella, skulle lägga in det men dator lagga, så ah det kommer mot kvällen, ja lovar ;d

 skolan var som den alltid varit, låååång o tråååkig, framförallt på lektionerna, men rasterna är ju lååångt ifrån tråkiga :)

 efter skolan drog ja o Emma hem, fixade pengar, sen kom ja på att ja va tvungen o drsa tillbvaka till skolan och fixa mitt busskort, för det är typ trasigt -.- allt är trasigt i min närhet :o men hon som fixar busskort o sånt var inte där, så får försöka åka buss ändån..

sen efter det drog ja o Emma till campino för att käka pizza, käkar pizza rätt ofta nu för tiden kom ja på ;o men ett kilo till här o var kan ju inte skada? ;D där dampa vi los o sen bestämde oss för att äta en hel pizza ;o vi klara det som väntat! kungar klarar ju allt? (; sen drog vi hem o där blogga Emma medans ja dampat loss :D hihihi nu ska vi börja plugga, o sen dampa (a) hoppas ja?

 hahahhhahahhahahahhahhahahahahhahahahh emma sa ngt kul ;s hahaha nej nu måste ja dra för annars dampar ja ur XD

 bildern från dagen:


Jesper har kommit ut ur garderoben..


..men han tänder fortfarande på tjejer

morenbabe smilar sött på spanskan :D

carl posar snyggt på spanskan

jag posar på campino

Emmas järna göll ut på min tallrik

jag var tvungen o mosa den med gaffeln (6)

Emma åt upp sin pizza o sen mådde fint efter (y)

ja blev rätt mätt ;o



puss hej hörs mot kvällen ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0