bilder från igårkväll, kolla emmas beccas eller ellas blogg för mer bilder, det försvann bilder från mig på ngt vis ;s

vaknade i morse av att Linn, min syster säger till mig, gå upp vi ska städa innan mamma kommer hem. jag tvingar mig upp käkar frukost och börjar städa, jag la i ordning sakerna och damma medan Linn damsög och skura golvet, vi städade två toaletter, köket, hallen, våra egna rum och vardagsrummet. Vi blev klara precis nyss och klockan är fyra mamma kom hem också, rätt lagom, så nu håller jag på att fixa min dator som segar. Jag ska försöka fixa till den och sen blir det tacos snart, mums! men efter det blir det o plugga så idag kommer uppdateringen inte vara den bästa så ni vet.

  • bilder från igår, det blev inte så många för det hände ngt cp så nästan alla mina bilder försvann när jag la in dom i datan, men kolla Emma, Ella eller Beccas blogg så hittar ni nog några bilder till iallafall ;d








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0