min data funkar inte som jag vill -.- och ja har inte några gratis sms så vill ni något får ni ringa :o

klockan sju går ja upp för att fixa i ordning mig sen vid åtta är jag i simhallen och har utbildning, efter det skyndar jag mig ner till bryggaren där jag har teater/musikalen. sen vid tio över tre åker jag till simhallen och vid tjugo över åtta är jag hemma och äter, sen har jag pluggat lite på svenskan. svenska läslogg, som en bokredovsning fast massvis med frågor, aja nog om det. det är väl vad jag gjort idag som ni märker har jag inte vatt hemma så mycket så jag har inte kunnat blogga, och min data är helt cp så ja kommer inte in på spotify eller internet så just nu sitter jag vid min systers data och bloggar, men vi får se hur det blir med det hela, aja hatar min data iallafall men det är väl inte ngt nytt? nu ska ja göra mig iordning för en ny prao vecka med Emma på café gården VÄLDIGT NICE! sen tror jag att ja ska spela lite tv spel? hit and run as kul! ahha lite nördig av mig men (a) men innan allt ska jag käka lite chips o dipp som avslut på veckan. men vi hörs imorgon om ja har någon data!

http://www.gamereactor.se/media/92/simpsons_99246.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0