min helg hehe

Lördag kväll: mot kvällen kom Olle och Erik till Gamleby, vi snackade lite o sen blev det film lite senare  bestämde ja o Ella oss för att åka med Olle och Erik tillbaka till Västervik så då gjorde vi dä. i Västervik så chilla vi lite och sånt sen blev det att sova kom till Västervik rätt sent så det fanns inte så mycket att göra hehe.

Söndag: vaknade av att min syrra plockde ner sin säng, hon har nämligen fått en lägenhet så hon har flyttat på alla sina grejer, så för min del blev det att möblera om och storstäda hela rummet idag, o sen vid tre åkte ja till Simhallen och jobbade lite, sen kom ja hem o städade det sista och sen kom Emma, hon ska även sova här inatt vilket kommer bli väldigt nice nice (Y) :D men nu ska vi plugga lite o sen sova, bilder på rummet kommer i mitten eller slutet av veckan för då har ja min kamera så ja kan ta bilder :D hehehe hööööööööörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0