Första prao dagen!

Morgon börjar inte så bra, jag är jätte tjurig hittar inte några kläder och det värsta
KATTUNGEN RAMLAR NER I TOALETTEN, SERÖST? OCH SEN FÅR JAG TORKA UPP OCH DUSCHA AV KATTEN, USCH! Så morgonen kunde faktiskt börjat bättre..
men men.
Praon va riktigt kul o det gick väldigt bra. vi fick diska och baka o lite sånt, låter inte så kul kanske, men det är fatiskt kul! Efter gick jag o Emma in på din sko och då hittade vi ett par klack skor, jag hittade två och jag ska köpa båda. det blir två hundra kronor för båda, inte så dumt tycker jag! nu ska jag plugga och sen blir det att åka ner till mejeriet för att jobba, sen får vi se när jag kommer hem, kommer blogga hur eller hur. men vi hörs ;)

vad tycker ni? själv tycker jag att dom är vrålsnygga!


(längtar tills min systemkamera, om ni bara visste hur mycket!)


Kommentarer
irini

haha du köpte mina skor lisa!:( funderade ett tag på att köpa dom där i den beiga färgen men hade inga pengar haha :D

2010-10-04 @ 23:30:02
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0