Första gången lisa, startar en moppe, tankar en moppe får upp o ner en moppe på stödet, hur gick det?...

... kan ju säga att allt gick as bra :D:D haha, ja o ella tog antes moppe för vi skulle åka hem till mig o hämta min väska, då kunde inte vi starta moppen, så ante gjorde det åt oss, vi fick inte ner den på stödet heller. när vi kommit fram så frågar ja om ante kan skjutsa mig till pappas jobb sen för ja orkar inte gå, då svara han att han inte hade någon bensin, det första ja o Ella gör är o säga att vi kan åka o tanka den, ja har aldrig tankat förut o vi har aldrig klarat av att starta motorn eller få upp o ner den på stödet, men såhär gick det:

ja håller i gasen, ella kickar igång, jätte bra (Y) ella sitter på moppen o ja puttar på för att få ner den från stödet, jätte bra(Y) sen håller ja i moppen o hjälper till att backa ut mkt bra där mä (Y) hahah känner mig as duktig men nu kommer vi till det failade stället, TANKA?!?! ja kan inte tanka o det är ja som gör det, ahha det gick bra ända tills ja tog ut den, för ja hade glömt att den skulle droppa av innan ja tog ut den, så när ja tog ut den så droppa det bensin överallt :O ja ba AAAHHH TORKA ELLA TORKA Ella ba MED VAD TA PAPPRET HÄR FORT hahaha sen gick ja in o betala sen börjar vi garva jätte mkt o gubben bredvid frågar hitta ni rätt hål :o ahaha så ah det va lite kul.. sen åkte vi omkring o lånade pröjses toa o sen köpte godis o lite, väldigt duktiga :D


Kommentarer
ella

jag var ju iaf bra på att åka :D!<3

2010-09-01 @ 19:02:44
URL: http://ellaaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0