oj oj oj haha får ta o bättra mig på det här med att blogga :o

Torsdag: efter skolan drog ja hem med lisfis o sen blev det musikalgrejen. efter det åkte ja hem o när ja kom hem va ja så himla trött så ja käka o sen la ja mig framför tvn o sen gick ja o la mig

Fredag: dagen började med skola som gick vääääääääääääldigt fort! sen efter skolan drog ja hem o chilla lite med Ella lyssnade på musik o snacka o lite sånt, sen fixade vi oss för att dra till ante, sen åkte vi lite moppe o hade kul. sen mot kvällen så skulle ja jobba på mejeriet, ja skulle ta kort på alla som gick in, det gick väl rätt så bra. efter det så blev det att fota alla människor som va nere o dansa o lyssnade på Trofast, mycket grym är han :OO:O::O  sen lämnade ja kameran o börja dansa lite smått, sen mot kvällen blev det en jävla fart på folket alla dansa o sjöng. asso har inte haft så kul på ja vet inte hur länge, sjuuuuuuuuukt nice iallafall :o bilder o kanske klipp kommer på måndag när ja ska jobba :) grymt kul dag o ja hoppas alla andras fredagar va skapligt nice för det va min :D o tack allt folk som gjorde den extra nice ;D

Lördag: gick upp vid kvart över åtta för att cykla ner till stan där utbildningen va ( ja går en viss utbildning för att bli en bättre tränare och få ett intyg o lite sånt)  det gick väldigt bra o det kommer fortsätta i morgon igen, sen efter det åkte ja hem o skruva ner min säng, min nya ska hämtas i morgon!  o sen kom pappa o hämtade mig o vi åkte till gamleby, där träffade ja även sofie ;d i o med att pappa skulle bort ikväll så  fick ja följa med sofie tillbaka till västervik, där ja nu har städat hela rummet :D känner mig väldigt duktig, fast det är dock inte klart en men :)) aja ska käka mina pommesar o chikens nuggetsar  nu :D HÖÖÖÖÖÖÖRS
snodde en bild från Emmmmas blogg :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0