1 April

OJSAN VILKEN DÅLIG BLOGGARE JAG ÄR?! haha nej men har haft lite fullt upp med plugg och så den här veckan så har valt bort datorn och då blev bloggen bortvald också. men men har inte gjort något speciellt den här veckan, den har sätt ut som vanligt :)
men idag kommer det bli lite annorlunda!:D för ska ut och äta på gusto med  tjejer till:D för att fira mig för att jag fyllt år, haha det va ju ett tag sen men men bättre sent än aldrig! så snart ska jag gå in i duschen och börja fixa mig och lite sånt, för vid sju ska ja va untanför gusto, men men vi hörs :D
och i morgon blire att åka till Linköping med bästa Elllllllllllllllllla karlssssoooon :D:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0