25 April Ella's 15års dag! :D<3

Godmorgon ;D
igår blev det att åka till Willys med Malin o Ella k, där köpte vi glass o sen blev det att åka hem till Ella och sätta sig i solen och ha det gött, sen fick vi åka tillbaka till Willys igen för vi skulle ha godis till kvällen haha väl där hade dom inte min favorit dipp så vi fick ta något annat vilket inte alls var lika gott :( aja sen blev det och äta och efter det tillbaka till Ella, där ladda vi ner filmen red riding hood eller något, fast skapligt dålig kvalité men  aja film som film ;d efter filmen blev det att vi chilla mest och runt halv elva tror jag att det var så drog jag hem och packade upp och lite sånt och idag fyller Ella år jag ska träffa henne o käka tårta och grilla o lite sånt mysigt! :D ser jag fram imot, aja vi hörs ;d



Grattis, hoppas din dag blir super (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0