4 April

Måndag, måndag en ny vecka. En början på en super vecka tror jag (Y) ska ju åka till sälen och allt!:DDD
aja idag blev det skola som vanligt, hade hemkunskap och då gjorde vi grönsaks wook med kokosås, asa mumsigt vare! :D sen när skolan var slut drog jag hem till mormor och morfar tillsammans med malin där det blev att käka och träffa dom lite, efter det blev det att möta Ella K, Ella P och Emma så drog alla vi fem ner till atlet för att träna lite (Y) sen drog jag och malin hem och käka lite och snacka o sånt, sen kom Ella och då drog vi till hamnen i stan och tog lite kort, inte mycket men bara lite granna, sen blev det att chilla på mejeriet resten av kvällen, skapligt nice. på bussen hem vid halv tio följde även malin med så hon ska sova hos mig här i byn :D
aaja nu ska vi ta oss en macka så hörs vi :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0