sleep over with lis :D

hejsansvejsan ;d skolan började med nationella vilket gick rätt bra hoppas jag (Y)
sen efter skolan så blev det att chilla en stund i solen med sällskap av Albin sen runt  fem så drog jag israa och lisa hem till mig där jag lämnade min cykel o sen fick vi skjuts till Corner där vi käka lite o sånt ;d straxt innan sex kom vi till mejeriet där det blev att jobba för Lisa och jag chilla o kolla på som vanligt :D haha fast idag gjordee varken hon eller jag ngt alls satt mest vid ingången o hade roligt ;) ¨
för inte sålänge sen så kom vi båda hem till Gamleby, lisfis ska nämigen sleeepppaa här hosma :Dasa nice tycker ja, ikväll blire o se filmen the black swan hoppas att den är goodiiee aja vi hörs :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0