15 April / bilder från sälen

har haft fullt upp den här veckan och jag vet att jag är tråkig och bla bla men mycket plugg och annat som ska fixas, sen har jag en jätte seg dator så det är inte så lätt att ladda upp massa bilder då, så därför ska jag låna mammas data och fixa det och då måste jag ha mitt usb som jag har lånat ut :( så ah HÅLL UT FÖR MER BILDER KOMMER ;D hade det iallafall grymt kul i sälen och ah ;)
snart så ska jag göra iordning lite på rummet och fxa till mig lite så blire att dra ner till mejeriet för ikväll klockan sju är det dags för ukm festivalen eller vad man säger. det är folk som uppträder med konst musik och foto och lite sånt där och sen ska dom tävla för att gå vidare till en större tävling och sedan ska dom till en ännu större där alla ifrån sverige kommer så den här ukmfestivalen håller på i många olika län och sånt här i sverige :)
i morgon blire att va med saknade Emma :D:D vi får väl se vad vi hittar på men kul ska vi ha iallafall
kommer inte blogga mer idag för kommer ha fullt upp tyvärr men vi hörs :D













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0