28 April

Onsdag:
 försökte gå upp rätt skapligt men jag lyckades inte så bra me det (n) aja efter att jag duschat och gjort mig iordning så drog jag till emma och där blev det att chilla lite käka lite mat och slå in paket. Sen drog vi förbi Ella K och lämnade hennes paket som kom lite efter hennes födelsedag, barea för att stan var stängt när jag hade tänkt att köpa paket till henne haha, sen blev det att dra tillbaka till lägenheten igen. sen efter ett tag så kom Ella P Emma B och Malin, då blev det att baka tårta och ha skojigt, för Malin fyller nämligen år på fredag så vi firade henne lite smått, vi cyklade till Willys och köpte lite godis också, mycket mumsigt ;)
väl hemma igen så käka vi tårta och malin öppnade sina presenter, tror hon blev nöjd iallafall (Y)
lite senare mot kvällen så kollade vi på film Skeleton key eller något hette den och den var riktigt bra, lite cp slut men helt okej ändå ;d sen blev det att gå o lägga sig o soooova, vilket vi gillar :D






(snodde bilderna från Emma)



Torsdag:
alla vaknade runt elva och vi käka frukost och sen vid tolv ungefär så drog jag och Emma B hem till mig, där blev det att chilla och fixa sig lite, vi åkte även till ÖB där jag skulle köpa en kamm o lite men mitt kort funkade inte där -.- så vi åkte till Willys och köpte glass istället, mumsigt ;d
sen blev det att åka hem igen och då så hämtade Emma sin väska och sen åkte hon till bussen och jag åkte till Lisfis och chilla lite där. vi åkte förbi min mormor och morfar för att hälsa på dom lite och sen hem till mig där vi käkade och lite sånt ;d sen blev det att åka till stan där lisa köpte paket till sin mamma och jag köpte en fotlänk till i sommar sen :) vid halv sex var vi nere på mejeriet och Lisa jobbade sin sista kväll, redigt chill dag om jag får säga ;d nu har jag packat klart tills i morgon för då blire att åka till Kamlar, vi får se om jag bloggar något där eller hur det blir. för min syster fyller år på lördag så jag och min syster ska åka med mormor o morfar dit i morgon o sen sova där o kanske gå lite på stan, vi får väl se :D aja nu ska jag straxt sova för ska upp vid sju i morgon :( ahaha vi hörrrrs :D

Bilder från i Måndags:











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0