26 Augusti

Onsdag: efter skolan som slutade lite tidigare blev det att dra hem med Emma, där vi käkade o va allmänt trötta haha, vi bestämde oss för att dra oss ut på en powerwalk o den va lång kan jag lova! skapligt skönt o komma igång igen efter ett långt sommarlov, efter blev det hem o duscha o käka lite, sen tillbaka till Emma för att kolla på true talent, skapligt bra program ;dsov även där, skapligt myyyys :D

O igår då blev det att träffa Lisa en stund o dra ner till stan för att köpa träningskläder till mig ;d sen blev det att dra till Gamleby me syrran där det blev att käka o chilla lite, kollade mest på tv, för har ju ingen data där direkt, här hos mamma lånar jag henne hähä

nu äre fredag då o jag slutade skapligt tidiigt då vavavava :D hem o chilla o vänta på Emma som skulle sluta för hon hade språk stackarn hähä sen när hon kom hem drog vi oss ut på en powerwalk runda i solen, jag är skapligt varm nu alltså haha, ska duscha av mig o ta ngt o äta så kommer Malin sen oxå, men vi hörs :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0