27 augusti

igår blev det att chilla med malin o sedan dra till Emmy där även tess var, nörda lite mobil spel gjorde vi hela bunten (Y) känns ju socialt hahah efter ett tag drog malin hem o jag gjorde detsamma efter ett tag, men sedan kom ja tillbaka med till mer folk o det blev en chillkväll som var riktigt najs!
idag har jag inte gjort så mycket i början av dagen, träffat Emmy o snart kommer natta, då ska vit dra oss ner mot stan o hämta min cykel som fått punktering :( sen blire till Gamleby o umgås lite med pappsen ;d
egentligen skulle jag åka till eksjö med malin o Ella, men det blev inte riktigt så för jag ska jobba i morgon och har alla mina saker i Gamleby oså, känns inte så kul men men vi får ta igen det nästa gång ;d
aja nu ska jag fortsätta vänta på Emmy, vi hörs! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0