16 Augusti

jag kom hem från Gotland straxt efter nio igår och det är synd att vara hemma om man säger så, längtar redan tills nästa medeltidsvecka! har haft för grymt kul o har gjort hur mycket som helst! orkar inte berätta allt o ja säger som det brukar sägas " whats happend on Gotland, stays on Gotland" så ja, jag ska deftintivft tillbaka nästa år också!

idag har det blivit att packa upp sina saker o sedan träffa Lisaa, vi har haft sjukt mycket o prata om för vi har inte träffats på typ en måndad, alldeles för lång tid om ja får säga det själv, för vår del blev det att käka på mc donalds träffa även Emmy, Tess o hennes syrra Louise någfra minuter innan vi drog hem där ja skulle käka igen haha o sedan blev det att vi stanna hemma hos mig o chilla, kolla film  o käka negerbollar som vi bakat, göttigt! nu har lisa åkt hem o för min del blire o lägga upp bilder lite här o var innan ja åker iväg igen på onsdag ;d





jag orkade inte släpa på kameran så mycket o på kvällarna var det inte ens en tanke på det så df blev det  inte så mycket bilder från Gotland, men några från invigningen blev det iallfall, mer bilder från andras kameror kanske kommer, men det beror ju på om ja får dom hähä ;d



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0