22 December

som ni har märkt har jag inte bloggat så mycket på ett tag nu, det har som sagt varit kaos i mitt huvud! mycket skola och annat som har varit tvunget att göra, men nu äre slut på allt de för nu äre JULLOV!!! fett awesomeee.





-Ellas Lucia på Ludde

igår va det en månad för mig och Oscar, hade riktigt mysigt med käk på Gusto och efter det bio men då med lite fler människor, riktigt mysig kväll må jag säga!  älskar dej Oscar<3



nu idag har jag haft sovmorgon till elva för att sedan gå till skolan och kolla på avslutningsgrej, det va riktigt najs och snart ska jag ner till mejjan och ha teater, efter det blire och dra till syster Linn och baka julgodis och käka tacos min andra syrra Sofie kommer också vara där, riktigt najs :D men vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0