24 December, God Jul! :)

Bilder från julbaket med syrrorna, kvällen blev mycket rolig och måste göras om! hähä

















Idag däremot är det julafton, dagen kunde inte börjat bättre, den började med att jag vaknade bredvid Oscar, som sen ganska direkt var tvungen att gå hem, vilket är förståligt såhär på julafton :)) jag sov vidare en stund till. sen blev det frukost med familjen, därefter att göra sig iordning och sen julklappsöppning, ännu senare blev det mat och nu är ja propp mätt, snart ska jag packa ihop mina grejer för att sedan åka till pappa och fira jul där och så! :d i morgon blir det att åka till farmor och farfar och träffa släkten på pappas sida och äta god mat som är en vanlig tradition, vi får se när jag kommer hem sen men vi hörs då!

God Jul på er igen! :D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0