14 Februari <3

söndagen hände det inget speciellt,det vanliga helt enkelt
skolan var helt okej idag, gott på hemkunskapen och sen fick vi lära oss att rappa frn typ halv ett till halv fyra, sjukt jobbigt och gå i skolan sålänge :o aja nu är jag hemma och gör mig iordning för jag ska dra till Irini där även natta, tess och Josefina är, drar dit med Emmy, vi ska käka och ha skoj, kanske kommer några fler dit, vad vet jag ^^ varför det blir såidag är för idag är det ALLA <3 DAG hallå :D och singel som jag är så blir det väl bäst att umgås med andra singeltjejer för att festa till det lite ;D aja nu måste jag skynda mig lite så jag bloggar nog mer i morgon
men vi hörs :D

glad alla <3 dag på er, hoppas ni fårt mysigt :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0