17Februari

hade föreställnig i skolan med rapp grejen och det gick super bra och det var as kul :D sen blev jag och några till fotade till tidningen för några lergrejer som vi gjort, så skolan var redigt chill idag, en bra början på ett lov för i morgon har vi ju STUDIEDAG hihihi och i morgon blire då att åka till kalmar där jag ska gå på ikea för att köpa grejer till rummet hähä, sen även träffa syrran! :D men aja tillbaka till vad jag gjort idag.. efterskolan drog jag hem med lisa och käka och dampa lite som vanligt och sedan blev det mejeriet, där vare rätt chill men tycker synd om lisa som fick diska så mycket :( är för lat för att hjälpa henne (a) ahaha aja efter mejeriet följde hon med mig hem och ska sova här:D så nu ska vi se film och lite sånt
och bilder från dagen kommer någon annan dag när jag har tid och ork, hörs everyone :D


lis and lis :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0