19 Februari

hittade massvis med fin fina grejer i kalmar som ska börja ta plats i mitt rum :D och när jag kom hem så duschade jag och gjorde iordning mig och lite sen drog jag ner till mejeriet där det var total kväll och jag blev spådd, det roligaste var att hon sa att du kommer möta din kärlek inom snar framtid, alltså snart, så hm undrar vem det kan va? :o sen kommer jag bli rik när jag bli stor, hähä aja sen dansade jag och massa, hade redigt roligt som vanligt! sen drog jag till Alex där det var lan med flera grabbar till, det blev även att jag sov där för orkade inte gå hem och så, sov inte så mycket men är ändå hyffsat pigg :D hade sjukt kul där iallfall ;D
och kom hem för någon timma sen och nu ska jag börja skruva ihopp mina byrå så att jag kan lägga mina små saker där i så jag slipper bo på golvet, men ni får se hur det blir om det blir klart idag ;) ni ska även få se vad jag köpt, aja vi hörs senare
föresten så kommer det gäster till oss ikväll för att fira mig, för fyller år på måndag :D:D:D:D
haha aja hörs

no pictures now :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0