3 Februari

på torsdagar är skolan som meeeeest chill, bara najsiga lektioner, så dagen gick väldigt snabbt. efter skolan drog jag hem och käka med Lisfis och jag diska åt mammsen sen damsuga jag och skuragolvet på mitt rum, väldigt duktig tycker jag! sen tog vi bussen ner till stan för Lisa skulle jobba på mejeriet, där gjorde vi tryck på varsin tröja och det blev as najs, visar väl kanske någon annan dag! :D men men min syrra kom även förbi med pizza och lite sånt, men sen vid kvart i tio drog jag och Lisa hem och ja kom hemf ör 20min sen kanske, men nu måste jag sova för ska upp tidigt i morgon och duscha, för fick inte göra det ikväll för mamma -.- usch hatar att duscha samma dag när ¨hårfönen suger! :@ aja vi hörs :D



(detta inlägg skulle publicerats igår egentligen, men min syster stängde av modemet så ja hann bara skriva det och nu orkar ja inte skriva om det)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0