6 Februari

kvällen igår blev väldigt lyckad tycker jag, hade sjukt kul! :D blev även att jag sov där och på morgonen så käka ja för första gången hallonscones som Emmys mamma hade gjort, as gott :o får prova det hemma någon gång!
sen såg vi på filmen step up 3 rätt så jäkla bra film :D och sen blev det att dra hem där jag  packa in alla mina grejer i mitt rum, jag gick igenom exakt alllllllllllllaaaaaaaaaa mina saker och har sorterat och kastat, är riktigt stolt över mig själv :D blir väll att åka till IKEA snart och shoppa lite möbler och sånt. men aja, senare mot kvällen kom även Albin hit och vi drog till Willys och köpte grejer till någon sorts "glass" och gjorde det, as gott hähä sedan har vi sätt två filmer och ett avsnitt av how i met your mother. Redigt nice chill kväll, men nu ska jag sova för ska ha teater i morgon klockan elva och sen ska jag till simhallen, får se om jag åker till pappa i morgon eller om ja åker dit på måndag, men aja vi hörs :D



Kommentarer
irini

Tur att du fick en trevlig kväll! :) Asså liiiiisa, så jäkla söt du är! GILLA!

2011-02-06 @ 12:54:46
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0