7 Februari

ny dag på en ny stressig vecka.. dagen idag gick jäkligt fort, skolan var helt okej faktiskt, på hemkunskapen så gjorde vi äpplekräm och tekakor, det va helt okej faktiskt ätbart om man säger så :D haha aja efter skolan drog jag och åt hos mormor och sen mötte jag Ella så vi drog och träna, det va rätt jobbigt idag men det känns skönt nu efteråt! sen efter träningen käka ja pizza hos Ella, låter ju bra när man precis tränat?;) hahah aja sen gick jag hem och packa ihopp mina saker så kom pappa och hämta mig, när vi kom till Gamleby så åt jag pizza en gång till :o (båda gångerna var det hemmagjord pizza) och sen åkte vi till ica och handla lite, fick mig tre par tunna leggins precis vad jag behöver :D
har även pluggat på biologin så jag kan allt någolunda och lite plugg till så sitter allt! (;

ska bara säga det att bloggandet kommer gå sisodär när ja är här i Gamleby kommer hem rätt sent ibland och vi har två nationella prov och ett vanligt prov den här veckan, så vi får se hur mycket ja hinner med;D
men vi hörs!



hitta en fin fin bild på Emma :D hahah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0