vi börjar med måndagen! min måndag huhu:D

vaknade runt elva och käka lite frukost, pappa sa även grattis o lite så, fick ingen frukost på sängen för han visste inte vad jag ville ha :( haha aja sen blev det att städa och fixa och lite sånt, för vid halv fem kom farmor och farfar och innan det haed oscar, lotta och linn kommit även deras hundar, så på kvällen blev det att käka god mat och lite såndär, redigt trevligt! :D
sen vid sju så åkte ja in till västervik med Linn och när ja var i stan drog ja till Emil där även fille och aga va, där blev det att chilla o lite sånt, såg typ en kvart på en film sen var det dags för mig att dra hem, orkade inte sitta hemma själv så jag drog till Emma som var i en lägenhet som tillhörde en kompis till henne, där va även Emma B och Ella P så där bleev det as mycket snack och chilla rätt mycket, sov även där och på morgonen så fixade ja iordning mig lite och nu är vi inne på Tisdag :D

efter att vi gjort oss iordning drog vi ner till stan där ja drog tillk ungdomsmotagningen först och sen stan, hittade två tröjor som blev redigt nice, och sen blev det hem och städa, vilket SUUUUGER, men Ella tål inte katter så måste försöka städa lite noga för ikväll kommer det 7 Tjejer till mig och vi ska ha det redigt nice förhopningsvis :D:D men måste fortsätta städa nu så ja hinner klart, så vi hörs :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0