19 Januari

JAPP min dag har varit asa bra! började med skola som gick lagom snabbt och jag har mått riktigt bra idag faktiskt, sen så drog jag hem med Emma och sedan mötte vi Becca, alla vi tre drog hem till Emma där vi tog kort snacka och käka lite food, sen var det dags att möta Lizfis för att gå till Mejeriet, det blev mycket snack på vägen och chill på mejeriet, var på möte med ungdomsgruppen, vi planerar en spa kväll den 16 Februari tror ja det va och det kommer nog bli nice! HÄ-HÄ. sen gick jag och lizfis hem igen och väl hemma gick jag till Emma igen och Lisaaa till sig, hos Emma käkade jag igen och valde  även en tröja som jag ska låna av henne, hoppas det blir bra mä den bara! :D sen blev det att gå hem igen för att fixa lite inför morgondagen och ska nog möta Emma sen för hon ska sova här inatt (A) aja bilder från dagen kommer sen när Emma kommer för hon har bilderna, men hörs sen då ;d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0