5 Januari

Onsdag: vaknade vid åtta och började göra mig iordning för jag skulle bli upphämtad av Emmas Familj och åka till Linköping, tyvärr hade jag inga pengar så jag hade med mig hundra kronor till mat, när vi väl var i Linköping gick vi affärer och sen käka vi och lite sånt, när jag kom hem hade jag gjort av med 110 kronor på mat och två klädesplagg, inte dåligt tycker jag! :D sen när jag kom hem så fixade jag med det jag köpt och snacka lite med mamma och sen gick jag till Emma igen där såg vi på film och sen käka frallor, efter det var jag tvungen och dra mig hemmåt där jag satte mig vid datan och sen såg två avsnitt av how i met your mother, sen somnade jag!
redigt fin dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0