Dag 06 – Min dag

Dagen började med en dröm faktiskt, haha något som jag stört mig på hela tiden idag, jag var på ngt glassställe med mamma för att jag var sugen på glass, jag stod och valde mellan ett as sort  klasspaket med vanlij ocg sånt där jurdgubbsgrejs i eller något glasskule liknande klass för 2kr st som såg as gott ut, precis när vi köptbåda glassarna och jag ska smaka så väcker min syster mig, sen dess har jag varit sugen på glass för att jag inte fick äta det i drömmen, lite jobbigt kanske? :o ahhaha sen vid halv elva då åt vi frukost och sen gjorde iordning oss för att åka till Gamleby, när vi kom till Gamleby så somnade jag på sängen och när pappa kom hem hälsade jag på honom och lite sånt, var lite social sen såg jag tre avsnitt av how i met your mother. Efter det blev det mat och sen satte jag mig vid datan för att blogga, kvällen blir nog att sitta lite till vid datan, sen basta och hoppa i snön med syrran och även se en film, låter reeeedigt mysigt :D



Dag 08 – Ett ögonblick

När jag tänker på vad jag ska skriva så kommer jag bara på massa dålig saker, tex saker som man bara måste skriva om som verkligen är ett ögonblick som är minnesvärt, men sen har det bara slutat katasrofalt så man vill inte skriva om det för det, så tyvärr kommer jag inte på något att skriva, finns säkert massa roliga grejer att skriva om men inte just nu.. så ah ni får nöja er med detta

Dag 09 – Min tro

Jag är kristen, både döpt och konfirmerad. Men jag utövar inte min tro aktivt, det jag menar är att jag tror inte på Gud att han finns där uppe i himlen och vakar över oss. När man var liten sa man alltid, Käre gud om du hjälper mig med det här så lovar jag att jag ska tro på dej, men det hände aldrig haha
idag vet jag att han inte finns där uppe, inte i mina ögon iallafall så ah, mer har jag nog inte att säga om det.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0