Dag 24 – Det här får mig att gråta

Jag är en välditg känslig person och gråtet rätt lätt, fast jag gråter absolut inte lika mycket som jag gjorde förr. jag är en sån person som tar åt mig lätt och samlar på mig, jag samlar och samlar till slut bryter jag ihopp och gråter massvis, ibland bara gråter jag utan att jag vet vad det är, men oftast är det för vad folk säger och gör imot mig, även av mig själv, för är inte så bekväm med mig själv och har rätt så dåligt självförtroende även om det inte verkar så, men så är det. och vad jag menar med samlar är att när något händer så gråter jag inte för det då utan jag tar till mig det men gråter av det senare när jag har så mycket påsamlar så det inte går, hoppas jag förklara bra på vad som får mig att gråta.



Kommentarer
malin

förstår precis, du vet att jag alltid finns i dessa svåra stunder <3

2011-01-16 @ 16:49:12
URL: http://maaaliihn.blogg.se/
irini

Åhfy! Lisa, precis så där är jag med.. det är inte så bra att bara samla och samla på pain och till slut bryta ihop. Tycker att både du och jag ska försöka ändra på den vanan eller vad säger du?

2011-01-22 @ 01:23:32
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0