1 Augusti

det blev inte att jag drog ut igår va förjävla trött, ja va så trött att jag inte orkade gå upp ur sängen o släcka taklampan så den fick lysa hela natten! ;D haha aja idag har det varit att träffa först Emmy o sen kom malin o även natta o josefina, blev att äta pai tai o sedan lite pommes på mc donalds haha göttigt blandning nej men sen drog vi ´hem där ja käka igen o sedan till Alex där det blev vattenkrig, sen blev ja upphämtad o skulle ut till en av mina systrars kompisar o prova mina medeltidskläder som jag snart ska använda på medeltidsveckan på Gotland! :D
 aja sen tillbaka till Alex där samma tjejer som förut utan malin o me Emma istället, sigge, alex, claes o otto var även där ;d där blev det inte o va sålänge utan man blev upphämtad av pappa o skjutsad till Gamleby där jag ska sova inatt,
 o i morrn blire o åka till stugan o va där i några dagar, så kommer tyvärr inte blogga ngt på några dagar, mén ska sova nu så vi hörs! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0