1 Juli

Jag har varit såå himla trött den här veckan, inte alls van vid att åka hemifrån vid tio i åtta o komma hem tjugo i fem, o då har jag varit ute i solen, i vattnet dessutom tillsammans med barn i ca 6 timmar, helt sjukt hur slut man blir ;o men men idag har jag bara chillat efter jobbet, likaså igår. Redigt skönt iallfall, i morgon blir jag upphämtad av farmor eller farfar och ska ut till torrö över dagen och sedan åka till stockholm då min kusin konfirmeras, ska bli riktigt najs faktiskt! ;d sen kommer jag hem på söndag och sedan blir det en ny arbetsvecka! aja tänkte lägga in lite bilder från torrö nu när jag har tid om datorn skulle villllljaa! :D
















Sen hann jag inte mer, fler bilder kommer när ja är hemma oså igen! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0