16 Juli

det va sista arbetsdagen för mig igår o det va redigt skönt! nu väntar jag bara på min lön (a) hehe
efter jobbet igår så drog jag o mamma o kolla på springskor, hade lite fel med fötterna när ja sprang så hade as svårt o hitta rätt skor o rätt storlek, fick ett par tillslut o ja tycker inte om färgen, men men det är väl sånna smällar man får ta.. sen efter intersport så åt jag o mammsen på tai hoa, riktigt gott o väldigt mysigt, efter det sen så träffa ja Ella o vi åkte hem o tog på oss lite varmare kläder o sedan drog ut o träffa lite roligt folk! :D
kvällen var riktigt chill, har aldrig varit på vis förut så igår va "första gången" kan man säga o det va roligt o ska göras om självklart(Y)  ;d









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0