13 Juni

i skolan så gjorde vi klart våran avslutningssång och städade våra skåp, vi fick också kolla på brev som man skrev i typ sjuan, hahaha jätte fin stavning och förövrig svenska man hade då. sen efter skolan så fick jag skjutss av Emmy hem och där blev det att packa om väskan och åka till mormor o morfar där blev det att käka lite mat o ha lite trevligt ;d sen straxt innan tre åkte jag hem med bussen och väl hemma så somnade jag på sängen och vaknade förut av att det var mat, hade visst sovit en stund haha nu sitter jag här vid datorn och har världens jobbigaste hicka och ska lägga upp lite bilder som  jag har fått nu! :D sen blire o kolla på film hähä

Tårtbaket med Anna, Malin o Emma 7 Juni





Stockholms bussresa 8 Juni




























O med det tackar jag för mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0