17 o 18 Juni

Torsdagskvällen blev riktigt lyckad, mycket trevligt folk och väldigt chill, hoppas på fler sådana kvällar!
sen på Fredagen så tog min mammas killes barn studenten, så då blev det att kolla på henne och sedan åka hem till dom och fira både henne och hennes bror, god mat och trevligt sällskap. Men sen mot kvällen så blev det att träffa malin och ella p och först drog vi till lysing och sen blev det löga då man träffa massa trevligt folk och kvällen var underbar, har inte träffat så mycket roliga människor på enosamma gång!
idag är ja jätte trött så för min del så har det bara varit att ta det lugnt och chilla till max ;d














(var tvungen för vi ser så efterblivna ut, ingen va beredd på kortet, haha)









teckningen till Vänster är ett självporträtt av mig själv som jag målade i sexan, haha jätte lik ju ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0