28 Juni

bloggen uppdateras lite dåligt för jag sommarjobbar just nu, andra dagen och jag har redan bränt mig :( hur ska detta sluta egentligen.. haha. efter att jag jobbat klart igår så blev det att träffa Ella o sedan hampus, en redigt mysig kväll som slutade straxt efter nio då jag var tvungen o åka hem.. haha samma sak idag fast mot kvällen så träffade jag Emma o det va riktigt mysigt, chillade lite på lysing hähä o imorrn efter jobbet blire o träffa Emma igen och vad vi ska hitta på märker vi väl ;D

  • Min data är damp, så bilder kommer när datorn vill som jag vill
  • uppdateringen kommer vara usel nu när jag jobbar osv
  • JAG FICK MITT FÖRSTA GETINGSTICK IDAG!!!!! :( haha

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0