14 Mars

Måndag, ny vecka, redan vecka 11 tiden går verkligen fort alltså! :O
skolan gick som vanligt,  hade hemkunskap o det va rätt gött, kunde vart godare men bkev mätt helt gratis så vad kan man mer begära!? :DD haha vi gjorde ungsbakad potatis med fläskkotletter, även lite grönsaker på det ;) efter skolan blev det att dra hem med Malin, vi chilla o käka lite mat osånt, sedan kom Emmy, vi försökte plugga, fick lite gjort iallafall men kvällen blev mest snack, gjorde även milkshake, mumsigt ;)
dom drog för inte sålänge sen och jag kom precis ut ur duschen och ska lägga mig i sängen och läsa lite tänkte jag, som ni ser är även bloggen ändrad lite granna, och färg och header kommer bytas när jag har tagit lite bilder oså (: aja i morgon kommer jag försöka att inte sitta vid datorn, för ska ta plugget seriöst i morgon så vi hörs på onsdag om jag inte hinner sitta lite granna, aja vi hörs allihoppa natti natti (;

Hmmmm.. bara jag som ser en fin tomat in my bed :o


o vem är den där lilla tomaten egentligen? :O




jo det är ju jag?!?!?! hahahhaha nej men min humor är seriöst bäst och det är sånt här jag roar mig med ibland, leker tomat.. nej men ni fattar hihi  :D


Kommentarer
emmy

hahahah väldigt söt tomat :D!

2011-03-16 @ 09:26:35
URL: http://emmydahlqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0