19 Mars

gårdagen blev redigt chill kan jag säga, kom hem med Ella och vi somnade på sängen sen så käka vi pizza ochsen somnade vi igen haha efter det drog vi och köpte godis chips och dipp MUMS ;D sen blev det film med det göttiga godiset. det va väl vad vi hann med igår ;D

sen på morgonen idag så käka vi frukost sen drog jag hem och då åkte jag och mamma iväg för att kolla på ett skrivbord till mig, tyvärr så hittade vi inget som va tillräckligt bra, (enligt min mamma) haha så jag får vänta ännu längre :(:(:( aja sen blev det att städa på rummet, käka god mat och sen kom morfar och satte upp en hylla åt mig, redigt snäll och bra blev det :D
sen har jag duschat och fixat mig för ska dra till Emma och där blir det att fira Ella för hon har fyllt år, det blir även två brudar till där :D men jag bloggar nog mer i morgon så vi hörs :D






Kommentarer
lis

HAHA gulligt liis!

2011-03-21 @ 18:50:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0