5 Mars

veckan har sätt nästan lika dan ut, har vatt på mejeriet och haft föreställningar i stort sätt hela tiden, det har gått bra, och igår kom jag hem runt elva och då så packade jag mina grejer för malin ville att jag skulle sova hos henne, och man ställer ju upp och det är ju alltid kul att träffa henne, så jag tog cykeln och åkte dit, märket även att någon jävel har snott mitt baklyse ;o haha aja hos malin blev det att chilla och snacka rätt så jävla mycket och sen vid halv tre så somnade vi och vi vaknade efter elva och käka frukost och sånt, och nu väntar jag på att min mamma ska hämta mig för ska hem och duscha och sen blir det att träffa emil, för han är äntligen frisk ;o mot kvällen ska vi träffa Malin, Oskar, Ella och Agaton, även lille Emma ska komma :D vad vi ska göra vet jag inte men det märker vi väl :) aja nu ska jag dra mig så vi hörs ;D ja juste mitt objektiv som jag beställt kom igår, as kuuuuul hähä :D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0