6 Mars

heeeej :D
vaknade runt elva och då blev det att se på how i met your mother, såg två avsnitt så sen vid 12 åt jag frukost och sen blev det mer avsnitt, sen vid kvart i tre lämnade jag sängen och slängde på mig lite kläder för att åka till Simhallen och ha livräddning med dom små liven, kom hem vi tjugo i åtta och käkade och sen vid tjuog över åtta ungefär kom Anna och nu väntar vi på Emma som kommer när som för i morgon ska vi va i skolan vid tjugo i åtta för att göra oss iordning till temafotot, ska va död så lite smink och ketchup ska på! :D haha får väl se hur det blir men bilder kommer  nog förhoppningsvis! :D andra världskriget är vårt tema så någon måste ju vara död ;)
aja nu ska jag o Anna kolla på ett avsnitt till så vi höörs :D


Detta är en ballofix :D dä ni ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0