7 Mars

idag i skolan  hade vi temafoto, vi hade andra världskriget som sagt, o det gick väl sådär, är ändå rätt nöjd över fotot fast kanske inte så likt andra världskriget men :D sen efter skolan blev det hem och käka hos mormor, alltid lika gött med mat där! :D o sen hem och försöka plugga, har så mycket så ja vet inte vart ja ska börja, har gjort en grej på läsloggen o nu ska jag packa mina grejer för pappa kommer och hämtar mig när som, kommer nog inte sitta så mcyket vid datan nu den här veckan med tanke på att jag är i Gamleby och så har jag mycket att göra i skolan, men vi märker, aja här är kortet, tog det från Emmas blogg, busig jag är ;) haha aja
vi hööörs :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0