I Want You To Be Mine

på mejeriet blev det att chilla o ha roligt som vanligt, käka även pizza med Lisa och Malin, muuumsigt vare! o jag har lovat mig själv att lära mig att spara pengar, och jag har faktiskt lyckats med det idag, för jag tänkte köpa en macka, men jag gjorde inte det! :D hihi är så duktig så (;

tänkte lägga in lite bilder från i onsdags och upptäckte att jag inte hade dom på min kamera:O::O:OO: så Emma har råkat ta bort dom.. haha så df blire inga bilder :(

aja nu ska jag snart sova så vi hörs i morgon då det blir att va med ella, asa nice! :D saknat henne<3 hähä
aja ajajjajajjja hörs :D



Kommentarer
liis

JÄVLA EMMA HELVETES GRIIIS!

2011-03-18 @ 13:48:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0